• 1. Wat kan ik doen met de gratis versie van iCareFone?

    In één woord, de gratis versie ondersteunt om 100% gratis een back-up te maken van iOS-data op de computer. De andere functies bieden een gratis proefversie met beperkte functies. U kunt de volgende vergelijkingstabel bekijken om meer te weten te komen over de details tussen de proefversie en de geregistreerde versie.

    icarefone gratis trail vs betaalde versie
  • 2. Wat moet ik doen als mijn iPhone geen verbinding maakt met iCareFone?

    Als je iPhone volledig toegankelijk is, voer je de code in om het scherm te ontgrendelen en tik je op "Vertrouwen" als je wordt gevraagd om "Vertrouwen in deze computer".

    Als uw apparaat vastzit in de herstelmodus/appellogo, ga dan naar de sectie Meer hulpmiddelen en klik vervolgens op iOS Systeemreparatie om het te repareren. Zodra u klaar bent, doet u de bovenstaande stappen om het te laten herkennen door iCareFone.

  • 3. Wat moet ik doen als sommige van mijn foto's niet worden overgedragen

    Controleer of u iCloud Photos hebt ingeschakeld. Ga naar Instellingen > Uw naam > iCloud > Foto's, schakel iCloud Photos uit. Selecteer vervolgens "Download en bewaar origineel" om de originele volledige bestanden naar uw telefoon te downloaden. Als u klaar bent, probeert u de overdracht opnieuw.

  • 4. Kan ik een back-up maken van een vergrendeld apparaat als ik het wachtwoord ben vergeten?

    Het biedt geen ondersteuning voor het maken van een back-up van een iOS-apparaat als het is vergrendeld en niet kan worden herkend door het programma. Maar u kunt wel iCareFone gebruiken om de toegangscode te verwijderen. Volg de stappen om het apparaat zonder wachtwoord te ontgrendelen.

    • Stap 1: Ga naar de sectie Meer hulpmiddelen.
    • Stap 2: Klik op Herstel iOS Systeem.
    • Stap 3: Klik vervolgens op Advanced Mode aan de onderkant om verder te gaan.

    Houd er rekening mee dat alle gegevens in het apparaat worden gewist met behulp van de bovenstaande methode. Als u van tevoren een back-upbestand hebt, kunt u het apparaat herstellen vanaf de back-up in iTunes of u kunt iCareFone gebruiken om de back-up te bekijken en selectief te herstellen.

  • 5. Wat kan ik doen als de pop-up nog steeds verschijnt nadat ik de "Find my iPhone" heb uitgeschakeld?

    U kunt de volgende stappen uitvoeren:

    • Stap 1: Sluit de instellingenapp af en start het apparaat opnieuw op.
    • Stap 2: Maak verbinding met een stabiel netwerk, zorg ervoor dat je via Safari op je telefoon naar apple.com kunt gaan.
    • Stap 3: Schakel Zoek mijn iPhone uit, zet hem dan weer aan en zet hem uiteindelijk weer uit.

    Eenmaal klaar, probeer de overdracht opnieuw.

  • 6. Wat kan ik doen als het niet lukt om een back-up te herstellen met behulp van iCareFone?

    U kunt de volgende punten proberen:

    • Stap 1: Zorg ervoor dat u voldoende ruimte beschikbaar hebt (groter dan de grootte van het back-upbestand) op het doelapparaat.
    • Stap 2: Zorg voor een stabiele USB-verbinding tussen uw apparaat en de computer.

    Als het probleem aanhoudt, stuur dan een ticket in viahttps://support.tenorshare.com/#/

  • 7. Wat te doen als iOS System Repair is mislukt?
    • Stap 1: Zorg voor een stabiele USB-verbinding tussen uw apparaat en de computer.
    • Stap 2: Maak verbinding met een stabiel netwerk, zorg ervoor dat u naar apple.com kunt gaan.
    • Stap 3: Zorg ervoor dat uw toestel meer dan 800MB geheugen heeft.
    • Stap 4: Zet uw toestel in de herstelmodus of DFU-modus als het vastzit op het Apple-logo of het zwarte scherm.

    Als u klaar bent, probeert u de standaardreparatie opnieuw. Als het 6 keer achter elkaar mislukt is, raden wij u aan om het probleem op te lossen met de Advanced Repair, die het succespercentage sterk kan verhogen. Het enige nadeel van het gebruik van Advanced Repair is dat uw gegevens worden gewist.

  • 8. Worden de gegevens overschreven door gebruik te maken van de WhatsApp transfer functie?

    De WhatsApp-berichten op het doelapparaat worden na de overdracht overschreven, niet die van de bron. Wanneer u bijvoorbeeld WhatsApp van Android naar iPhone overdraagt, hoeft u zich geen zorgen te maken, de gegevens op uw Android-telefoon blijven tijdens de overdracht intact.

  • 9. Hoe beheer je de SIM-kaart wanneer je WhatsApp-transfer uitvoert?

    Er zijn drie punten die je moet weten:

    • 1. De SIM-kaart kan in elk apparaat worden geplaatst, zolang de verificatiecode maar normaal kan worden ontvangen;
    • 2. Het doelapparaat moet inloggen in WhatsApp om het mobiele nummer te verifiëren;
    • 3. Het is noodzakelijk om ervoor te zorgen dat er WhatsApp-gegevens op het bronapparaat staan;
  • 10. Wat moet ik doen als het aanspoort om iTunes te blijven installeren?

    Volg de onderstaande stappen om dit probleem op te lossen:

    • Step 1: Verwijder iTunes volledig van uw computer.
    • Step 2: Download en installeer iTunes van: apple.com.
    • Step 3: Zodra u klaar bent, start u iCareFone vanaf nul.
  • 11. Wat moet ik doen als het vraagt om een upgrade van het huidige Mac-systeem?

    De meeste software in de huidige markt is niet langer compatibel met mac OS 10.11.4 achterwaarts, het is verstandig om uw Mac te upgraden zodat u kunt genieten van alle geweldige functies van iCareFone en alle andere software.

BEVEILIGEN

Uw persoonlijke gegevens zullen altijd worden beschermd en nooit worden onthuld.

Ondersteuning

Ons 24/7/365 helpcentrum staat altijd voor u klaar.

VRIJE UPDATES Gemaakt met Sketch.
VRIJE UPDATES

U zult voor altijd genieten van de gratis updates na de aankoop.

GELD-TERUG-GARANTIE Gemaakt met Sketch.
GELD-TERUG-GARANTIE

Krijg binnen 30 dagen terugbetaling onder geaccepteerde omstandigheden.