Onze productgids

UltData voor iPhone Data Herstel
UltData voor Android Data Herstel
ReiBoot - iOS Systeemreparatie

UltData voor iPhone Data Herstel

Uw betrouwbare iPhone data recovery software. Met UltData kun je gegevens rechtstreeks herstellen vanaf iOS-apparaten, iTunes & iCloud-back-up, en het ondersteunt meer dan 35 bestandstypen, zoals sms'jes, contactpersonen, foto's, enz.

UltData voor Android Data Herstel

Uw beste keuze voor Android dataherstel. UltData voor Android ondersteunt het herstellen van verwijderde foto's/WhatsApp-berichten van Android zonder root, en is compatibel met Samsung, Huawei, Xiaomi, OPPO en andere 6000+ Android.

ReiBoot - iOS Systeemreparatie

ReiBoot voor iOS is de beste iOS systeemreparatiesoftware die binnen 1-klik gratis de herstelmodus kan openen/verlaten en 50+ iOS systeemproblemen kan repareren, zoals vastzitten op het Apple logo, scherm niet aanzetten, herstelmodus lus, enz.

iCareFone
4uKey for iOS
4uKey - iTunes Backup Unlocker

iCareFone

iCareFone is een gratis iOS-back-uptool, en het kan muziek, foto's, video's, contactpersonen, SMS zonder beperking, back-upbestanden selectief naar het apparaat terugzetten.

4uKey voor iOS

Tenorshare 4uKey stelt u in staat om uw gehandicapte iPhone/iPad zonder wachtwoord in enkele minuten te ontgrendelen. En meer, het kan Apple ID op de iPhone/iPad zonder wachtwoord verwijderen (alleen voor iOS 11 en eerder).

4uKey - iTunes Backup Unlocker

Tenorshare 4uKey - iTunes Backup Unlocker kan het wachtwoord van gecodeerde iTunes-back-upbestanden voor alle iOS-apparaten op Windows- en Mac-computers met een hoog rendement eenvoudig verwijderen.

ReiBoot voor Android
4uKey - iOS Wachtwoordbeheer
4uKey voor Android

ReiBoot voor Android

Tenorshare ReiBoot voor Android is een Android-reparatiehulpmiddel dat u kan helpen enter&exit Android terugwinningswijze/fastbootwijze, en 50+ Android problemen zoals geplakt op Samsung-logo, app verpletteren, het zwarte scherm, enz. oplossen.

4uKey - iOS Wachtwoordbeheer

Tenorshare 4uKey - Password Manager, een iPhone-wachtwoordzoeker, laat u gemakkelijk het WiFi wachtwoord, het opgeslagen website/app-wachtwoord en de Screen Time passcode op uw iPhone en iPad vinden en herstellen.

4uKey voor Android

Tenorshare 4uKey voor Android is het beste Android-slotscherm verwijderingshulpmiddel, dat het slotscherm met wachtwoord, pincode, vingerafdrukken & patroon kan verwijderen, en FRP ontgrendelen van Samsung-apparaten in enkele minuten.

WhatsApp Transfer, Backup & Restore

WhatsApp Transfer, Backup & Restore

Tenorshare WhatsApp Transfer, Backup & Restore kan een back-up maken, herstellen, WhatsApp-berichten overbrengen van iPhone naar Android, iPhone naar iPhone, Android naar Android, Android naar iPhone.

Registratiecode

? Waarom ontvang ik de registratiecode niet per e-mail na aankoop?

Over het algemeen ontvangt u de orderbevestiging per e-mail binnen een uur na de succesvolle verwerking van de bestelling. De bevestigingsmail bevat uw ordergegevens, registratie-informatie en download-URL. Bevestig dat u de bestelling succesvol heeft geplaatst en controleer de SPAM-map voor het geval deze als SPAM is getagd.

Als u de bevestigingsmail niet ontvangt, zelfs niet na 12 uur, kan dit te wijten zijn aan het internetprobleem of systeemfouten. Neem contact op met onsSupport Team en voeg de ontvangst van uw bestelling toe. Wij zullen u binnen 48 uur antwoorden.

Als de code verloren is gegaan tijdens een computercrash of verandering, kunt u naar deze pagina gaan om uw registratiecode op te halen.

? Hoe registreer je Tenorshare software?

Neem bijvoorbeeld UltData. Klik op het sleutelicoon in het menu rechtsboven van de iPhone Data Recovery, en klik op Registreer optie in het popup venster.

Klik op de knop Registreren om het programma te registreren

Voer in het Registratievenster de Licentie-e-mail en de Licentiecode (Registratiecode) in die u in de bevestigings-e-mail ontvangt. Zowel de e-mail als de code zijn hoofdlettergevoelig, u kunt het beste kopiëren & plakken en de achtergrondkleur verwijderen.

Voer uw e-mail en code in de vakjes in
? Wat moet ik doen als de registratiecode ongeldig is?

Controleer of u het juiste product heeft besteld. Kopieer en plak de registratie e-mail en code in het registratievak. Let op: de registratie e-mail is hoofdlettergevoelig, zorg ervoor dat alle letters kleine letters zijn.

? Wat moet ik doen als de registratiecode is verlopen?

Controleer of uw abonnement is opgezegd, zo ja, dan kunt u zich aanmelden bij ons betaalplatform om het bij te werken. De registratiecode blijft geldig zolang uw abonnement actief is.

? Wat moet ik doen als er geen bestelrecord is voor mijn e-mail?

Controleer of u de exacte e-mail gebruikt waarmee u zich heeft aangemeld op de betaalpagina voor de levering. Ga naar de sectie Registratiecode, voer de e-mail van uw bestelling in en klik op zoeken om de levering op te halen.

Bestel FAQ

? Is het veilig om te kopen van uw website?

Ja, maak je daar geen zorgen over. Uw privacy wordt door ons gegarandeerd wanneer u onze website bezoekt, ons product downloadt of een online aankoop doet. En Tenorshare stuurt geen e-mails die Bitcoin gebruiken als een transactie naar onze gebruikers in welke vorm dan ook. Gelooft u alstublieft niet.

? How to Cancel Subscription?

Om uw abonnement snel te annuleren, kunt u altijd contact opnemen met ons ondersteuningsteam. Wij reageren binnen 24 uur op weekdagen en 48 uur op feestdagen.

U kunt het abonnement ook zelf opzeggen. De stappen zijn verschillend op verschillende platformen. Klik op onderstaande link voor specifieke stappen om het abonnement op te zeggen

https://www.tenorshare.nl/faq/how-to-cancel-subscripiton.html

? Wat is het restitutiebeleid?

Tenorshare waardeert elke klant die naar ons toekomt en stelt de tevredenheid van de klant voorop. Om dit te bereiken werken we er voortdurend aan om de klant een prettige ervaring te bieden met betere software en service. Restitutieverzoeken worden afgehandeld via ons supportteam, dat bereikbaar is door het indienen van een online formulier: (Het indienen van een online formulier). Wij doen ons best om de reactietijd onder de 24 uur te houden om uw probleem snel en zonder complicaties op te lossen.

Omstandigheden die in aanmerking komen voor terugbetaling:

  • 1. Dubbele aankoop.
  • 2. Foutieve bestelling gevolgd door het bestellen van een correct product bij Tenorshare.
  • 3. Fatale technische problemen met de software die niet binnen 30 dagen konden worden opgelost.
  • 4. Voor de bestellingen die Shareit voorstelt om terug te betalen, betalen we het terug.

Omstandigheden waarin geen restitutie mogelijk is:

  • 1. Verandering van gedachten na aankoop.
  • 2. Voor de ongeoorloofde transactie.
  • 3. Onderdeel van een bundel.
  • 4. Niet op tijd de bevestigingsmail van de bestelling en de registratiecode ontvangen, en geen online ondersteuning geprobeerd of contact opgenomen met het personeel.
  • 5. Verzoek om terugbetaling bij technische problemen, maar geen medewerking verleend door details te verstrekken voor het oplossen van problemen.
  • 6. Verzoek om terugbetaling op basis van ontevredenheid veroorzaakt door misverstanden over de functies en mogelijkheden van het product.
  • 7. Aankoop van verkeerde producten, gevolgd door de aankoop van producten van een ander bedrijf.

Alle Tenorshare-software kan worden getest met een gratis proefdownload. De proefversie biedt beperkte mogelijkheden voor een gratis test om te bepalen of de software werkt zoals verwacht en voldoet aan de vraag naar aankoop. In de UltData-serie kunt u bijvoorbeeld gratis gegevens scannen en bekijken, maar om bestanden te herstellen, moet u een licentie aanschaffen..

? Wat is Downloadbescherming?

De Download Protection is een extra service die wordt geleverd door onze betalingspartner, die een reservekopie van de software die u heeft aangeschaft gedurende twee jaar op de server bewaart. Kijk hier voor meer informatie.

Het is niet nodig om deze service aan te schaffen, aangezien we de software regelmatig updaten en altijd gratis downloads en updates voor gekochte klanten aanbieden. Klik op de knop Verwijderen in de winkelwagen en update de prijs zal u vrijstellen van het in rekening brengen van deze service.

? Wat is het upgrade beleid?

Wij bieden gratis upgrades aan voor gekochte klanten. Als de upgrade een nieuwe registratiecode vereist, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam en voeg uw bestelinformatie bij voor een snel antwoord.

? Wat moet ik doen als ik het verkeerde product heb gekocht?

Ga door en bestel het juiste product, ga dan naar de sectie Nuttige link, klik op Contacteer ons, dien een ticket in om de terugbetaling van de verkeerde aankoop aan te vragen. Als het product dat u wilt hebben dezelfde prijs heeft als het verkeerde product, kunt u bij onze supportmedewerkers een aanvraag indienen voor een rechte swap.

? Wat moet ik doen als de betaling niet succesvol is?

Wis de cookies van uw browser, zorg ervoor dat de netwerkverbinding goed is. Schakel indien mogelijk over naar een andere betaalmethode en probeer opnieuw te bestellen.

? Wat voor betaalmethode kan ik gebruiken?

U kunt elk product kopen via PayPal, VISA, Master Card, America Express, Wire Transfer, Giro Pay, JDB, enz.

? Kan ik de gratis proefversie voor de aankoop evalueren?

Ja, voor alle producten is een gratis proefversie beschikbaar op de productpagina's, zodat u deze vóór de aankoop kunt evalueren. Als u vragen heeft over de functies, neem dan contact op met ons supportcentrum.

? Wat zijn de beperkingen van de gratis proefversie?

De gratis proefversie is beperkt tot de functies, niet tot de proefperiode, wat betekent dat u het product zo lang als u wilt kunt evalueren met beperkte functies. U kunt upgraden naar de volledige versie om te profiteren van alle geweldige functies.

Kun je het antwoord niet vinden?

Maak je geen zorgen. Neem gewoon contact op met ons ondersteuningsteam, dat u graag helpt. U kunt hier een online formulier indienen.

NU BEGINNEN