Hoe kan ik mijn registratiecode opvragen?

Voer het ordernummer of de e-mail in waarmee u de bestelling heeft geplaatst.

Tips:

  • Als u het product bij ons bureau koopt, kunt u de code niet ophalen omdat ze geen klantinformatie met ons delen.
  • Als u het product in de App store koopt, heeft u geen code nodig, start gewoon de App store en ga naar het tabblad Aankoop om het direct te gebruiken.
  • Als u de bestelling met succes hebt geplaatst, maar het vraagt "bestelling bestaat niet" wanneer u probeert te zoeken, geef dan 30~60 minuten de tijd om de bestelling in onze database in te voeren. Als u de code na 2 uur nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam voor verdere hulp.

Hier kunt u uw registratiecode opvragen als u in de volgende situatie terecht komt:

  • U heeft uw registratiecode niet ontvangen na uw aankoop.
  • De code is verloren gegaan tijdens een computercrash of verandering.
  • U heeft uw product geüpgrade en heeft de nieuwe registratiecode nodig.